quarta-feira, 17 de fevereiro de 2016

De toekomst van de Future Futebol (Nederlandse versie)

Zoals ik al zei, houd dit kanaal is niet gemakkelijk, ongelooflijk kan hij groter voor een persoon te worden zorgen voor alles.
Ik zei dat ik had altijd dromen, ambities en hebben veel vertrouwen, dat is nog steeds mogelijk, zelfs wanneer mijn doelen lijkt onwaarschijnlijk en onmogelijk, net als elke gewone persoon met hun dromen en doelen.
Deze pagina is een constante in mijn leven geweest sinds vorig jaar, en op hetzelfde moment in een ingewikkelde en moeilijke periode dat ik altijd het maken van beslissingen ingevoerd.
Natuurlijk probeer ik mijn inzet te houden is: in de mate tonen mogelijk alle doelen van de kwalificatie voor het WK 2018 en indien mogelijk de doelstellingen van de volgende World Cup.
Natuurlijk landhoofd in iets groters, ondernemingen die rechten, welk blok en niet de doelen en de beste momenten of zelfs het gebrek aan materiaal, of materiaal met een slechte beeldkwaliteit ophouden te tonen.
Dus ik zeg, dat is niet makkelijk, vooral als ik zie andere kanalen die lijken te meer voorwaarden om real-time bijna te plaatsen, en dat heeft zeker meer dan één persoon kijken kan zien dat evenals verzorgen hier blog en het kanaal Youtube, het kanaal op Facebook nog steeds niet zo goed gehaald, ontbreekt ik een betere verzorging van daar.
Maar mijn grootste probleem, maar de tijd is zeker het feit dat voorlopig niet verdienen of te worden betaald. Helaas heb ik sta op het moment en ik kan omgaan met het probleem van de loonarbeid dat naast het betalen van sommige zelfs nemen veel tijd. Leef dit dilemma, uiteraard met alle respect, maar ik zou leven om te zorgen voor de pagina te nemen en ik weet dat is gegroeid en dat er vele volgen.
Dus iedereen die kan helpen, sommige nozzle officiële websites, kranten, tijdschriften, denk aan te gaan Indiegogo soort hulp te vragen om de droom van # ProjetoYayaTouré2018 realiseren.
Ik denk dat in alle gevallen en dat alles mogelijk is in het leven, zelfs als bepaalde situaties samenzweren tegen het, maar ik verkies om te geloven en volg het dilemma van het leven op een dag op een tijd en geloof hebben dat kan gebeuren, maar natuurlijk, zoals steun ik heb problemen zoals iedereen heeft.
Ik hoop dan ook zorgt voor het behoud en helpt om de pagina en begrip te verbeteren, omdat ik hoop dat iedereen die werkt als een werknemer op een dagelijkse basis om dit te begrijpen, niet willen "stap" en gebrek aan respect voor iedereen.
Wie weet hoe ver we kunnen komen, dus voor iemand die altijd heeft gevolgd de sport en die geen academische opleiding, alleen wilskracht om de sport te dekken.

Nenhum comentário:

Postar um comentário