quarta-feira, 17 de fevereiro de 2016

Przyszłość Future Futebol (wersja polska)

Jak powiedziałem, zachować ten kanał nie jest łatwe, może on stać się niezwykle większy dla jednej osoby dbać o wszystko.
Mówiłem ci, że zawsze miał marzenia, aspiracje i mieć dużo wiary, że wciąż jest możliwe, nawet jeśli moje cele wydają się nieprawdopodobne i niemożliwe, tak jak każdy zwykły człowiek ze swoich marzeń i celów.
Ta strona była stała w moim życiu od zeszłego roku, a jednocześnie zawarł skomplikowany i trudny okres, że zawsze muszę być podejmowaniu decyzji.
Oczywiście staram się aby moje zaangażowanie jest: aby pokazać, w jakim stopniu możliwe wszystkie cele kwalifikacjach do MŚ 2018 i, jeśli to możliwe z celów kolejnego Pucharu Świata.
Oczywiście oporowe do czegoś większego, firmy posiadające prawa, które blokują i nie wstrzymają pokazują cele i najlepsze momenty lub nawet brak materiału lub materiał o niskiej jakości obrazu.
Więc mówię, że nie jest to łatwe, zwłaszcza gdy widzę inne kanały, które wydają się mieć więcej warunków do publikowania niemal w czasie rzeczywistym, a to na pewno ma więcej niż jedna osoba oglądająca widzi, że jak dbać o tutaj bloga i kanał Youtube, kanał na Facebook nadal nie podjęła także wyłączyć, brakuje mi bardziej troszczyć się o nie.
Ale moim największym problemem, ale czas jest z pewnością fakt, że w chwili obecnej nie zarobić ani zapłaty za niego. Niestety stoję w tej chwili i mogę poradzić sobie z problemem pracy najemnej, że oprócz płatniczą niektóre nawet zabrać dużo czasu. Transmisje ten dylemat, oczywiście z całym szacunkiem, ale chciałbym żyć, aby dbać o stronie i wiem, że rośnie i że wielu naśladowania.
Więc każdy, kto może pomóc, kilka dysz oficjalnych stronach internetowych, gazet, czasopism, myśleć, aby przejść do Indiegogo rodzaju prosić o pomoc, aby zrealizować marzenie # ProjetoYayaTouré2018.
Myślę, że we wszystkich przypadkach i że wszystko jest możliwe w życiu, nawet jeśli pewne sytuacje spiskują przeciwko niemu, ale wolę wierzyć i postępować dylemat życia jeden dzień na raz i mieć wiarę, że może się zdarzyć, ale oczywiście, jak na wsparcie mam problemy, jak każdy ma.
Mam nadzieję, że tym samym pomaga utrzymać i przyczynia się do poprawy strony i zrozumienia, bo mam nadzieję, że każdy, kto pracuje jako pracownik na co dzień, aby to zrozumieć, nie chce "krok" i szacunku do nikogo.
Kto wie, jak daleko możemy dostać, więc dla kogoś, kto zawsze po sport i który ma wykształcenie akademickie, tylko siły woli, aby pokryć ten sport.

Nenhum comentário:

Postar um comentário